Opis stanowiska pracy

Nasze wymagania

  • Minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w branży handlowej.
  • Umiejętność skutecznego zarządzania zespołem oraz doskonałe zdolności komunikacyjne.
  • Umiejętność motywowania oraz chęć rozwijania kompetencji podległego zespołu
  • Zorientowanie na wyniki.
  • Doskonała organizacja pracy.

To oferujemy

  • Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą.
  • Wynagrodzenie podstawowe: 9000-11000zł brutto + system premiowy.
  • Samochód służbowy.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Pakiety sportowe do wyboru.
  • Dofinansowanie do wypoczynku.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Dodatek świąteczny.
  • Zniżki na produkty firmowe.
  • Przyjazną atmosferę i komfortowe warunki pracy.
  • Dogodną lokalizację miejsca pracy w Jeleniej Górze, z dostępem do miejsc parkingowych.

Prezentacja firmy

Jesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej specjalizującą się w rekrutacj... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/05/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi